..

Pages

Followers

Monday, September 20, 2010

usrati jannati


aku sebnarnye x tahu nk kata pe sbenrnye..saje nk coret2.....kuarga..huhu..penting sbnrnye...ayah dan ibu kiter...huhu..orng vvvip sbbnrnyer...tapi sejauh mane kite merasai kevvip-an nye??kalu kat skul dulu,femous bena dgn adik2 angkat ni...malah kalu tnye depa yang maner mereka lebih saye,kompem dimulut mereka jawab adik kndung saye ag,tapi hakikat hakiki jauh disudut hati mereka lebih syekan adik angkat ag...adik beradik kandung,,,,,aset paling berharga......kalu kiter mati..mereka la yng lebih dahulu menyentuh yassin untuk kiter...mane nilai tahap yng kite amati untuk mereka....aku saye bena adik2 aku..insyallah aku aku akan buat yng terbaik untuk korng...i love u all so much..muuaaahhh...!!!!=)




Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...